Nov fotič na preizkušnji

Končno dobila novega fotkiča. Vsi profesionalci in kvaziprofesionalci se bodo gotovo prijeli za glavo, ampak jaz ne rabim več kot to. Moje zahteve so bile malo smešne: ročno fokusiranje (ko lahko nastaviš, kaj bo najbolj izostreno, da je lahko globinsko in ne dvodimenzionalno, kot sem navajena in naveličana pri navadnih digitalcih), možna menjava objektivov (zdaj imam14-42 mm in 40-150 mm), ne sme biti prevelik (navadni DSLR-ji odpadejo, ker teh krav ne mislim vlačiti s sabo na svoja celodnevna romanja po svetu), ne predrag in mora biti lep. V ožji izbor sta prišla Olympusov PEN in Sonyjev NEX (3 in 5). Sony je imel sicer rahlo boljše karakteristike, ampak tudi boljšo ceno, torej precej višjo. In še nekaj: v trgovini me je pustil čisto hladno. Za razliko od PEN-a (belega, da je res retro looking), ob katerem sem skakala in spuščala iiiiiiiii-je in aaaaaaaa-je :) In ja, vzela sem prvo generacijo, malo tudi zaradi cene, malo pa tudi zaradi izgleda. In tretja generacija niti ni tako zelo izboljšana od prve. Zame je ok.

Torej: ta vikend sem ga peljala na izlet, da se je malo izkazal. In se je! Super fascinantna sta mi dva izmed nekaj art filtrov, diarama in old photo, oba naredita zelo lep efekt – in diaramo sem si veeeedno želela (ker hišice potem izgledajo kot makete, kot en minimundus, iiiii)! Sicer se pa hitro prižiga in ugaša, hitro odziva (samo pri filtrih potrebuje malo več časa, normalno), dobro ujame tudi šibko svetlobo (to ga peljem še na dodatno testiranje naslednji teden na Dunaj, na koncert Caro Emerlad, jeeeeeeeeeeee), fleša res ne potrebuješ.

In da še enkrat povem: tudi slučajno nisem profič in me te številke pri A in P in M res ne zanimajo prav zelo. Jaz se samo naučim, da jih prilagajam (plus in minus in to) in potem gledam, kaj se dogaja s sliko. In sčasoma pokapiram, ampak ne me vprašat, kaj kaj pomeni … :) Res.

Oddajte komentar

