Takulska majica

No, pa sem kupila še overlock, da bo mir. In strojček je res super, lepo šiva, ko grem nazaj na tastarega, je tako, kot bi presedlal na traktor. Jaj jaj. In kar naenkrat izdelovanje majic ni več noben problem! Doslej sta uspeli dve, ena pa ni, ker sem ovratnik našila z napačne strani in to ugotovila šele potem, ko sem majico obrnila okoli, seveda. Se zgodi. Da pa niso čisto navadne majice, jih še malo okrasim. Zaenkrat samo z barvami za tekstil, v prihodnosti pa mogoče še s čim drugim (idej je veliko, ampak realizacija me pa še vedno skrbi). Mislim, da se novembra obeta kakšna simpatična kolekcija majic …

3 thoughts on “Takulska majica

  1. Matej pravi:

    Pozabila povedat, da je tudi A-testirana za štirko;)

  2. Nika pravi:

    Super je :)
    Kje pa dobivaš kroje? v Burdi ali jih sama zrišeš?

  3. Pomladnica pravi:

    Nika, kroj je vzet po eni moji majici, zelo preprost, iz dveh identičnih delov. Je pa res, da potrebuješ overlock, z navadnim šivalnim strojem taka majica ne bo dobro uspela.
    Nobene Burde ne potrebuješ, kroji tam se redko prilegajo uporabnici (na žalost), jaz vedno izhajam iz svojih majic, ki imajo kroj, ki mi je všeč. Prej sem se pa tudi trudila po raznih krojih ali pa sem jih risala sama, ampak nikoli nisem bila zadovoljna z rezultatom. Potem sem pa naletela na tutorial od Lizzie (http://cottonandcurls.blogspot.com/2011/03/loose-fitted-knit-top-tutorial.html) in odprl se mi je nov svet :) Če delaš rahlo raztegnjeno majico, jo res lahko narediš zelo hitro, pri malo bolj oprijetih je pa vseeno fino, da stvari prerišeš na papir in malo izmeriš, da je leva polovica enaka desni itd.

    A razmišljaš o podobnem projektu? :)

Oddajte komentar

