Nov delovni prostor

Sicer tale soba na polno funkcionira že debel mesec, ampak šele včeraj sem obesila zavese, za katere sicer še vedno nisem prepričana, ali jih bom pobarvala sama ali ne (najbrž na zig-zag vzorec – skrbi me samo izvedba, torej če sem sama sposobna tako natančno narisati vzorec, nekaj v tem stilu). Sicer je bil prvoten plan takšna preproga, ampak zaradi alergij uporabnikov te sobe talna dekoracija žal ne pride v poštev.

Prejšnje pohištvo seveda ni bilo po mojem okusu, bilo je od prejšnjih lastnikov, sicer zelo lepo ohranjeno in tudi še kar funkcionalno (čeprav bi bilo lahko, glede na to, da je bilo narejeno po meri, še bistveno bolj – neizkoriščene višine itd.). In meni to konstantno plezanje na mizo ali posteljo, če želim dobiti nekaj z vrhnje police omare, res ni bilo všeč. No, da o barvni kombinaciji in prelepih ročkih ne bi izgubljala besed … Postelja je šla seveda tudi ven, ker je ne potrebujeva – prijatelji lahko spijo tudi na turbomaksimusih. In mize in predalniki so na koleščkih, kar pomeni, da lahko stvari tudi po mili volji premikava, če nama tako paše!

Soba ima dve vzporedni steni pobarvani z rumeno, vendar tokrat brez čistih linij – robovi so zanalašč pobarvani do tam, kjer se je pač ustavil valjček – z lovljenjem čisto vodoravnih in navpičnih črt, ki bodo čisto čiste in ne bo niti kapljice in pikice barve nikjer, nimam dobrih izkušenj, vedno so me čisto razburile. Pohištvo je seveda belo – razen “moškega” stola in klavinove ter njej pripadajočega klavirskega stola, ki sem ga tudi preoblekla in pobarvala (princip belega pohištva in ene barvne stene v osnovni barvi je sicer prisoten po celem stanovanju).

Pri dekoraciji sem bila zelo specifična, všeč mi je kombinacija novega in starega, zlatega in srebrnega, več odtenkov iste barve, hkrati pa tudi kombinacija črne in bele. Skratka – želela sem veliko barv in različnih tekstur in oblik, hkrati pa ne nekega cirkusa, še vedno se mora čutiti nek red in ne natrpanost.

Na delovni luči in na polici pa me čakata dva rdeča lepotca, ki ju bom, ko bom velika in bogata, imela v naravni velikosti. No, če ne vespe, pa vsaj fičkota :) Enkrat … Tu sta tudi zato, da me spomnita, za kaj že včasih toliko delam.

3 thoughts on “Nov delovni prostor

  1. Nika pravi:

    Zelo lepo! Slika detajlev me spominja na objave tujih blogov, ki se ukvarjajo z designom. :)

  2. Julie pravi:

    Zelo luštno delovno okolje izgleda! Upam, da je tudi toliko uspehov ;)

Oddajte komentar

