Dye-tie DIY projektek

OK, ni čisto pravi dye-tie, ker nisem nič prevezovala, ampak saj lahko isti termin uporabim za kakršnokoli barvanje z varikino a.k.a. belilom, kajne? Skratka, v InStylu sem se totalno zaljubila v top Chelsea Flower, ki je imel z belilom narejen zig zag vzorec – in če takih oblek v naših trgovinah ne najdeš, narediš pač sam. In zdaj objavljam še en tutorial, ki bo definitivno še komu prišel prav.

Torej potrebujete:

  • blago za obleko (jaz sem kupila poplin – bombaž z malo elastana in z rahlo svilenim leskom – Svet metraže)
  • vse za šivanje (škarje, sukanec, šivalni stroj, bucke itd.)
  • belilo, gumijaste rokavice, zobno ščetko
  • folijo za zaščito delovne površine
  • škaf z vodo.
1. Najprej vzamete katero izmed svojih oblek, ki se vam odlično prilega, in blago obrežete po njej – seveda je najbolje, da obrežete polovico, potem pa blago še enkrat prepognete in obrežete eno stran, da bo res simetrična – to je tak trotlziher sistem, kjer ni treba preveč komplicirati. Mizo prekrijete s folijo (jaz sem razrezala neke velike vreče).
2. Pripravite belilo in zobno krtačko, gumijaste rokavice so tudi obvezne, pa še vedno vam potem roke smrdijo še najmanj tri ure.
3. Preden se lotite blaga, je bolje, da belilo preizkusite na kakšnem ostanku, da ne bo potem kakšnih večjih presenečenj in panike – kako hitro se vpija, kakšna barva dejansko nastane, koliko ga potrebujete …
4. Potem pa s krtačko rišete vzorce – no, lahko jih rišete s čimerkoli, seveda. Meni je bila krtačka všeč, ker pušča še malo sledi. Vmes pač nisem fotografirala, ker je preveč packarije in rokavice gor, rokavice dol …
5. Ko blago pobarvate, malo počakate, da belilo učinkuje, potem pa ga namočite v škaf vode in malo spirate. Pretiravati ni treba, važno je, da malo sperete belilo. Isti proces ponovite še na drugem delu, seveda. Potem ga obesite in čakate, da se posuši – in v tem času pospravite vso packarijo.
Še en predlog: ko pobarvate prvi del, obrišite zaščitno folijo, da bo čista, sicer se kapljice belila veselo vsrkajo v naslednji kos blaga – in ta postaja vedno bolj svetel in svetel … ampak meni se je v vsem navdušenju strašno mudilo, itak.
6. Potem pa samo še oba dela sešijete skupaj, kroj res ni zahteven, blago je pa itak malo elastično. Mene to, da se črte na sprednji in zadnji strani ne ujemajo, ne moti. Če vas moti, potem pač prej narišete vzorce in jih pri šivanju skušate ujeti. Voila – lahek projekt, res! Pa tudi poceni, za blago sem dala 8 eur, za belilo 1,5 eur (porabila sem ga zelo malo), vse ostalo pa sem imela doma. Obleka pa, vsaj mislim, izgleda kar draga – navsezadnje je le unikat, ane :) Torej: toplo priporočam, letos je belilo itak zelo IN (pri nas še ne, ampak bo pa drugo leto, ko pridejo trendi čez lužo ali mejo)!
Aja – in potem čaka obleko še pranje, da se dokončno znebite vonja po belilu (=bazenu).
One thought on “Dye-tie DIY projektek

  1. […] tako se pač reče takim hlačam. Štorija s temi hlačami je taka: ko sem veselo barvala svojo poletno obleko, sem se sicer zaščitila s predpasnikom (ki ga od takrat naprej tudi krasi en izstopajoč madež), […]

Oddajte komentar

