Dolga krila …

Sicer vem, da dolga krila dobro izgledajo predvsem na manekenkah, ki imajo noge do vratu – in ravno zato sem pri načrtovanju tega krila ubrala drugo strategijo – dvig pasu višje, torej z bokov na pas. Za blago sem izbrala jersey, mešan z viskozo (da je malo težji in lepše pade), z elastanom. Moram reči, da se krilo prav lepo nosi, udobno pa je tudi. In še zahvala moji inštruktorici Miji :) Sama takega krila ne bi nikoli spravila skupaj, res ne!

PS: In zraven gre prav lepo ravnokar prejeta rumena torba Elessa, ki sem jo kupila pri Milloo. Priporočam!

6 thoughts on “Dolga krila …

  1. alenka pravi:

    Anja, izgled je bil danes špica:)! Ni bilo časa pohvaliti krila:), mene je cel outfit spomnil na maxidresses, samo nisem bila prepričana, a je zgolj krilo ali obleka. ZDaj pa berem, da takole sama obvladaš! TOrbico sem pa samo sedaj pogledala tukaj, tudi zelo všečna!

  2. alenka pravi:

    aja, ma sem slow:)), zato me je spomnilo na obleko – maxi krilo, saj pravim – od ideje do izvedbe … vse top!

  3. Barbara pravi:

    Ekstra lepa! Ne morem rečt, d ane bom ukradla ideje ;))) Respect!

    • Barbara pravi:

      Ekstra lepa! Ne morem rečt, d ane bom ukradla ideje ;))) Respect!

      Mogoče še follow up prispevek o kroju?

      • pomladnica pravi:

        Uh, kroj je pa nekje … ne vem kje :) Pa še potem sva ga, kolikor se spomnim, z “mentorico” malo spreminjali … Če delaš po svoji postavi, je itak tako!

Oddajte komentar

