DIY Ikea Melodi luč

Luč Melodi je v Ikei najbrž najcenejša stropna luč. In je čisto dobra, nimam pripomb, čiste linije, čista neopaznost. Ampak se mi je zadnje čase zdelo, da je nekaj manjkalo. Zadnjič sem si ogledovala že nove (Knappa in Maskros), pa mi je moj model čisto zamoril, ker mu prva ni bila všeč, druga pa prevelika – in kaj je sicer narobe s to, ki jo imava zdaj? Ma ja :) Ta vikend sem sama, zato je treba čim več postoriti – idej na Ikea Hackers je kar nekaj, za inspiracijo so bile dobre.

Sicer pa za tale enostaven DIY projektič, ki vam vzame kakšno urico (premišljevanje o projektu ni vključeno), potrebujete:

  • luč Melodi
  • silikonsko lepilo (pištola)
  • čim bolj lahek in tanek papir (imajo v vseh papirnicah in stane … mah praktično nič)
  • navaden svinčnik

Jaz sem papir (1) natrgala ob ravnilu, tako da so linije še vedno ravne, ampak so pa malo namuckane, so bolj mehke (2, 3). Potem si s svinčnikom narahlo narišete pikice, ki približno črtajo linijo, na katero boste lepili spodnjo vrsto trakov (pri okrogli luči lahko hitro skrenete s poti, če si ne narišete) – in vsak trak nalepite s silikonsko pištolo, oba konca zgoraj, da dobite lepo pentljico (4) – in tako okoli in okoli, do vrha. Luč se spodaj sicer vidi, ampak je bela in ne moti. Voila. Zelo simpl!

Malo me je skrbelo, da bo papir preveč zasenčil svetlobo, ampak je skoraj isto, samo bolj mehka svetloba nastane, to je vse.

Oddajte komentar

