Pomarančna koža, ups, ustnice

Naj na začetku povem: načeloma ne maram oranžne barve. Ne maram oranžnih majic, ne maram oranžne posteljnine, sploh ne maram oranžnih sten v stanovanju, pa oranžnih kavčev tudi ne. Pri modnih dodatkih sem malo manj stroga, če je reč izvirna, tudi oranžno dol požrem. Opažam pa, da mi pri mejkapu primanjkljaj oranžne butne ven. Moja nasploh najljubša barva nad očmi: oranžna z zlatim leskom – res lepo poudari oči! In potem opazim, da pri nas končno prodajajo tudi oranžne šminke (Manhattan) – ja, mnjami! Sem že testirala in izgleda superkulsko! Sploh če imaš še nohte v odtenku Scream Peach in se odtenka po vseh pravilih zelo očitno, kot pravijo naše mame in babice, tepeta. Kako daleč pa si vi upate? :)

One thought on “Pomarančna koža, ups, ustnice

  1. Lora'sRobas pravi:

    Sem imela lak Scream Peach, super barva! Sicer pa oranžna tudi ni moja najljubša barva, vendar v določenih odtenkih (in manjših dodatkih, brez pretiravanja) zelo poživi look.

Oddajte komentar

