Zebrasto!

Pred nekaj leti sem v H&M kupila svetlo roza masko za spanje (iz nekega kvazi satena), potem pa se je ob redni uporabi nek okrasek luštno “odtrenal” in  po strokovnem ogledu sem ugotovila, da ga šivati nazaj nima smisla, ker bi bilo treba rekonstruirati celo masko (ogromno dela in še vedno možnost neuspeha). In potem sem šla kupit blago – tokrat mehek flis – ker so imeli samo: a) vzorec belega polarnega medveda, b) vzorec tigrovega kožuha in c) vzorec elegantne zebre, sem se odločila za slednjo, ker se najbolj ujema z roza sukancem. Da bi bilo vse skupaj še bolj funky kičaso, sem dodala še črn til in nagubala blago okoli elastike – voila! Je bolj udobna kot prejšnja in tudi manj svetlobe prepušča – kot nalašč za nova potovanja in mehke noči!

In ker je maska okroglaste oblike, je seveda nastalo kar nekaj kolateralne škode. In ker se stran ne meče in se vse uporabi, sem vse te ostanke nabasala v vrečko, jo zašila in dobila luštno blazinico za lepe bucke :) Včasih se sicer malo zatikajo in se nočejo zapičiti tja, kamor želim jaz, ampak naj jim bo :) Včasih dajem lepoti prednost pred praktičnostjo!

Oddajte komentar

