Veliiiiiikoooooooo!

Še vedno me muči maksi krilo. V H&M ga še nikjer nimajo (je pa na spletni strani), zato ga ne morem iti pomerit, pa tako si želim. Dejansko si ga bom najbrž naredila sama, in sicer bom najbrž povišala pas (kot npr. na sliki desno zgoraj), da človeka, ki je velik skromnih 165 cm, vsaj malo optično poveča. Barva se mi itak siva zdi najlepša (v bolj športni ali bolj izčiščeni verziji), čeprav so zelo zanimivi tudi modeli, ki so bolj boemski! In še gladiatorke na noge, veliko torbo čez ramo in … novim raziskovanjem naproti!

2 thoughts on “Veliiiiiikoooooooo!

  1. Soffy pravi:

    Super! Tudi meni so zelo všeč. Mislim, da si ga bom omislila letos tudi jaz in najverjetneje si ga bom kar sešila, saj ni tak problem.

    Da bi povišla pas, pa nisem pomisla. Zdi se mi, da meni to itak ne bi pasalo.

    Ko ga boš kupila/sešila, ga deli z nami.

    • pomladnica pravi:

      Ja, bom poročala o tem :) Če bo kolikor toliko izgledalo, sicer bodo takšna krila ostala kar na suhih 175-in-nekaj centimeterskih puncah :)

Oddajte komentar

