A Single Man

Končno sem si ogledala A Single Man. Že eno leto kvazi čakam na primerno atmosfero za gledanje tega filma, ampak sem se tega čakanja že naveličala. Tudi zato, ker imam na seznamu še mnogo dobrih filmov, ki, če bom čakala na atmosfero, ne bodo nikoli videni. A je A Single Man dosegel moja zelo visoka pričakovanja? Ne, presegel jih je (Tom Ford, seveda, prste so zraven imeli tudi ljudje iz ekipe Mad Men, btw moje do sedaj najljubše nadaljevanke). Enostavno očarana sem bila z vsako sekundo, ker se je zdelo, da je čisto vsaka scena do najmanjše malenkosti premišljena, nič se v filmu ne pojavi naključno. Fotografija je popolna , zgodba tudi prepriča in, oh, Colin Firth – sicer je za to vlogo dobil kar precej nagrad, ampak češnjica na vrhu smetane mu je pa vseeno ušla (kdo je sploh dobil oskarja za glavno moško vlogo lansko leto?!) – ampak letos si pa res že zasluži tega oskarja (a ste videli trailer za The King’s Speech?).

Tom Ford, prosim, še kakšen film! Čim prej!

Oddajte komentar

