A se staram?

Prejšnji teden sem v Zari za hec obula zgornje čeveljce, tako luštni so bili in tako ne jaz. Bili so mi prav, bili so konkretno znižani (z 49,99 na 19,99) in usnjeni.  Pa jih nisem kupila! In potem sem se danes vrnila (slučajno mi je ostajalo kakšnih 15 minut časa v centru) in si rekla, da grem za (spet) hec pogledat, če so edini čeveljci s številko 38 še tam. In glej glej, še so bili. Še enkrat obujem in nesem na blagajno :) Smešno, ker že eno leto iščem lepe klasične usnjene črne čevlje s peto, pa nikjer ne najdem takšnih, ki bi mi privabili metulje v trebuh. Da povem še nekaj: v takšni barvi nimam niti enega kosa oblačila niti ene torbice niti enega kosa nakita. Absolutno NIČ. Torej dobrodošla, temno rdeča, v moje življenje!

Da povem še nekaj: zdaj hodim na tečaj šivanja in krojenja, kjer delamo ta zaresne stvari, zdaj npr. delam takšno krilo, kot je na srednji sliki. Upam na najboljše!

Aja – in kaj je s tem staranjem? To, da si delaš takšno klasično krilo in iščeš belo klasično srajco, pa še lepe salonarčke si kupiš? Absolutno vsega tega ne bom nosila naenkrat. Element presenečenja (ali mladostne razigranosti) mora biti v opravi vedno prisoten.

Oh, kako lepi čeveljci ;)

2 thoughts on “A se staram?

  1. Soffy pravi:

    Kam pa si se vpisala na tečaj in ali si zadovoljna?

    • pomladnica pravi:

      Hodim v Železnike h gospe Miji Habjan, kjer se nekaj stvari učimo skupaj, sicer pa vsak dela tisto, kar želi, gospa mentorica :) pa pomaga. Zaenkrat sem bila šele enkrat in sem noro zadovoljna.

Oddajte komentar

