Prejšnji teden …

Če pomislim za nazaj, je čudno, da prejšnji teden nisem pregorela :) Toliko kulture, prehojenih kilometrov in zasluženih evrov že dolgo časa nisem spravila v en sam teden. Tako sem obiskala: razstavo fotografij Gojmirja Antona Kosa v Moderni galeriji, (končno) razstavo Jug-jugovzhod, še isti dan Alvara Alta v Narodnem muzeju, v soboto sem štela korake po centru Ljubljane in seveda morala nujno pokukati še v Galerijo Emporium – sicer čisto predrago in nič posebnega, čeprav podpiram idejo o tem, da ima Ljubljana na elitni lokaciji elitno trgovino, ki je že od zunaj čisti estetski užitek (ko Centromerkur še ni bil obnovljen in je imel čudne izložbe, me je kar bolelo srce … – zdaj pa ta stavba prav zares izžareva nekaj dunajskega – kar me ponavadi z mislimi popelje na tistih nekaj mesecev, preživetih na Dunaju, ah …). In – da estetskih užitkov še ni konec – najbrž bom vsakič, ko bom na Prešercu, stopila še noter in desno. Imajo nakit Lare Bohinc – tako klasike (Lunar Eclipse, ki je, mimogrede, najbolj popoln kos nakita, kar so jih kdaj izdelali – v zlati ali srebrni, mi je vseeno) kot novosti (torbe in čevlje). Oh.

Zaključek tedna pa je prinesel še Zagreb, od katerega sem pričakovala neko super kozmopolitsko izkušnjo, neko arhitekturno pomiritev ali kaj, ne vem. Skratka, mesto kot pravo evropsko mesto izgleda samo na glavnem trgu ter pri Muzeju sodobne umetnosti (slike od tam še pridejo, ko mi jih pošlje moja draga K., ki mi je posodila svoj ekstra hud fotoaparat, s katerim se moj sicer čisto OK digitalec sploh ne more kosati – hvala, K.!), sicer je pa celo malo preveč “retro” za moj okus (retro – ni denarja za fasade ipd.).

Za tiste, ki se še vedno (vztrajno) sprašujete, kje so slike novih šalov … ja, vem. Ampak ne znese mi, resnično. Saj vidite, kakšen tempo imam :) Bo, bo – obljubim!


Oddajte komentar

