Poročilo z Vienna Fashion Week 2010

Pa je moj prvi fashion week za mano! Sicer Dunaj res ne velja za kakšno hudo modno prestolnico, tudi fw imajo šele drugo leto, ampak vseeno je super biti nekje med gledalci/občudovalci! Ogledala sem si predstavitve kolekcij Subsatellita, Pitoura, km/a, Masija, Corine Vladescu in Andreee Tincu (potem me je žal čakal že zadnji vlak, ki me je iz prestolnice popeljal k Neusiedlersee, kjer sem bila zaradi gospoda srfarja ta vikend stacionirana). Najbolj dovršeni kolekciji sta bili zadnji dve, tudi kosov je bilo v kolekciji ogromno. Všeč pa mi je bil tudi Pitour. Ostale so … no, niso bile ravno po mojem okusu, so pa včasih presenetile s kakšnimi dobrimi detajli. Vsekakor se drugo leto vrnem, najbrž za več dni (potem pa lahko dodam še kakšno modno prestolnico, spodobilo bi se, itak)!

Oddajte komentar

