Septembrska izdaja

<

Zadnjič se nisem mogla upreti temu modnemu zajetnemu špehu, zapakiranem v en paket. Vouge, september 2010 – THE številka leta, seveda (če ne veste zakaj, je ogled dokumentarca The September Issue NUJEN!!!). Sicer sem kupila italijansko izdajo (ki je skoraj enako cenjena kot originalna, ameriška), ampak ne razočara. Paket zajema: standardni Vouge (zaradi septembra seveda debelejši), Vouge visoko modo, Vouge dodatki od A do Z, Vouge z zlatim nakitom (ni ravno moja stvar, je pa zanimivo prelistati) in – meni še najbolj zanimivo – izbor (po mnenju Vouga) obetajočih mladih oblikovalcev iz celega sveta – no, teh nekaj strani je najlepših in najbolj zanimivih, ne morem pomagati. Ampak dejansko sem do sedaj prišla le do hitrega prelistanja, nič več. Za take reči si je treba res vzeti čas. Mogoče ta vikend? :)

Uh – in sem čisto pozabila: za ogled editoriala z Mirando Kerr potrebujete 3D očala – seveda so priložena. In Miranda potem res zgleda veliko bolje!

Oddajte komentar

