Malo kulture, prosim!

Meni je od vseh muzejev v Ljubljani najbolj všeč SEM. Vedno se najde kakšna lepa razstava, okolje in ambient sta mi strašno super (tradicija in moderno v ravno pravšnji meri). Nedelja je bila zato spet namenjena obisku – tokrat predvsem zaradi razstave Poklon Bossa Novi, ki si, roko na srce, ne zasluži poimenovanja razstava. Kakšno razočaranje! Kako lahko naredijo razstavo, ki je poklon tako sproščujoči glasbi, pa je edino, kar na “razstavi” delaš, da bereš sicer zanimiva besedila na panojih (plus to, da jih očitno niti enkrat niso preverili, glede na to, da so pri nekaterih naslovih pozabili na polovico besede, ki je ostala od prejšnjega naslova, pa da se trije odstavki na koncu panoja še enkrat ponovijo – auč!). Brez glasbe! Poudarjam, v čisti tišini bereš o dekletu z Ipaneme – a me hecate?

No, ogledala sem si še razstavi AVA002 ter razstavo o razvoju blagovnih znamk v Sloveniji, pa še stalno razstavo Jaz, mi in drugi. Prva in zadnja sta super, blagovne znamke pa so, kot že naslov pove, res posvečene bolj Cockti.

In ja, z dragim sva bila spet deležna neverjetne pozornosti, ko so naju prosili, če lahko zdaj odideva, ker bodo zaprli. Oh, vedno mislim, da bo nekaj ur dovolj, na koncu pa gre celo popoldne!

PS: A na ministrstvu kaj razmišljajo o tem, da bi na mestu SEM-a in Narodnega muzeja naredili nekaj v stilu dunajskega Museums Quartierja? Kakšen potencial!

Oddajte komentar

