Moja jesen bo očitno über klasika

Hja, tale seznam sem si sestavila že prejšnji teden, zato sta pri dveh rečeh že kljukici. Glede na to, da bo modna jesen čisto nič po mojem okusu, se bom to jesen zatekla v klasiko. Totalen must (čemur pritrjuje tudi Tim Gunn) je klasičen trenč, ki sem ga mislila kupiti že lansko leto (pa nimam pojma, zakaj ga nisem) – no, zdaj že visi in nič kaj ne čaka jeseni, ker je le-to očitno prehitela že zzzzzzzima (10°C – kaj za vraga?!). Potem sem do zdaj poskrbela tudi za kompletek kvazi bisernih uhanov (plastik fantastik, za prave nimam denarja in – zagotovo bi jih kje izgubila in se žrla še celo življenje). Definitivno sem mislila investirati še v ene spodobne in klasične kavbojke, ampak so me premamile ene druge, ki so precej trendi kroja, so pa vsaj barve zelo klasične. Za silo zaenkrat bo (pač težko najdem kavbojke – in ko jih, jih takoj kupim, nakupovalni seznam gor ali dol)! Potem bi bilo dobro kupiti še eno klasično belo bombažno majico s tankimi (!) temno modrimi črtami, lansko leto sem se rahlo prenaglila z nakupom klasičnih petk  (zaradi pomanjkanja denarja v tistih po-diplomskih časih) in kupila tiste iz umetnega usnja – big mistake, huge – kot bi rekla Julia Roberts v že-stokrat-predvajanem filmu (resno se splača investirati v pravo usnje in klasičen model). No, kakšna velika torba bi bila pa – kot vedno – počasi spet dobrodošla :) Ampak se še nisem odločila, kakšno točno bi. Malo bo treba pobrskati še po DaWandi in Etsyju! Kakšna pa bo vaša jesen? :)

Oddajte komentar

