A ga že imate?

Ikein katalog za 2011 seveda! Vsako leto najbolj pričakovana publikacija, že  … (uh, sem že stara!) … zadnjih 18 let. Najprej mi jih je nosila učiteljica klavirja, potem smo nekaj časa hodili konec vsakega avgusta s starši v Graz, zdaj ga pa pač dobivam v nabiralnik (in sama hodim v Ikeo – večkrat na leto, kakopak). Polica s katalogi v mojem Billyju kmalu ne bo več zdržala teže vseh teh katalogov! Čeprav prelistavanje morda nima več take magije kot včasih (enako je tudi z obiskovanjem trgovine – včasih je bilo super sanjati in si predstavljati, kaj bi imela v svojem stanovanju, zdaj pa večino stvari iz Ikee v svojem stanovanju pač res imam – saj ne, da bi se hvalila, ampak večina ob prvem obisku reče, da stanovanje izgleda kot tista v Ikeinem katalogu – lucky me!!!), se pa še vedno najde kaj, kar bi bilo res treba imeti. Npr. totalen must-have je (1) skleda/inštalacija Trådig, (2) luč PS Svarva me mika že nekaj časa, ampak je nimam kam dati, tako da ostaja samo na wishlistu, (3) ura PS Svendel je bila ljubezen na prvi pogled – res je kulska no, ampak je tudi nimam kam dati, (4) vaze Solstråle bi bile najbrž čisto uporabne, (5) mizica Trollsta je tudi oh in sploh in tudi je nimam kam dati (pismo no!), (6) kozarce Diod najbrž še kupim, ker se mi zdi čisto hudo imeti bele kozarce, (7) svečk pa itak ni nikoli dovolj – in ta Bigarrå je naravnost smešna (prva asociacija: hobiti). Oh, zakaj imam že vse pohištvo in lahko kupujem samo še na oddelku dekoracije?! :(

PS: Letos sva obiskala že svojo 10. IKEO. Povsem nenačrtovano (kaj pa naj človek dela v majhnem šotoru, ko dež kar noče in noče nehati in si še vremenarji ne upajo povedati, kdaj bo nehal). In ja, lahko me kličete Ikea fanatik. And I’m proud of it! ;)

3 thoughts on “A ga že imate?

  1. Soffy pravi:

    Veliko nas je obsedencev z Ikeo! :) Meni imajo super in poceni stvari, ampak vseeno pazim, da ne nabavim preveč stvari z Ikee, ker res ne maram tega, da stanovanje izgleda kot trgovina. Že tega ne maram, da na obiskih pijem iz istih kozarcev kot doma in da je na polici postavljena ista vaza kot doma. Potem tudi lep izdelek izgubi čar. :)

    • pomladnica pravi:

      Ja, imaš prav! Po drugi strani pa se človek potem počuti tako zelo domače :) Jaz se Ikeinega pohištva npr. v hostlih vedno razveselim – feels like home! Je pa res, da imamo najbrž vsi iste kozarce, iste postelje itd. Je pa treba znati zadeve tudi pravilno umestiti v prostor in dati zraven primerno dekoracijo. Navsezadnje šele ta zares naredi prostor :)

      • Julie pravi:

        Jaaa, ga že imam! ;) Sem ga že prelistala poprek in počez in obkrožila ‘must have’ stvari. In komaj čakam, da spet zaromam tja…nisem si še čisto na jasnem, če sem odvisna ali ne, vsekakor se okoli mene nahaja veliko ikea stvari, brez katerih ne gre. kozarci pa tud že meni grejo na jetra :D

Oddajte komentar

