Jesenska moda … hm?!

Letos se modne jeseni prav bojim. Čisto nič ni po mojem okusu (pa je zelo prilagodljiv in dovzeten za novosti)! Na dopustu sem si – tudi zato, ker mi je zmanjkalo knjig – kupila še nekaj angleških modnih revij, ki v svojih septembrskih številkah (kot se za t. i. september issue pač spodobi) bralce – in gledalce – že razveseljujejo s prihajajočimi jesenskimi trendi. Sem rekla razveseljujejo? Mene so totalno potrli. Toliko, da sem šla preverjat, če se tovrstne stvaritve res sprehajajo po modnih brveh (ali so si v teh revijah trende enostavno izmislili). Zgornji kolaž pove vse. Pončo – tega bi morali v modnem svetu prepovedati; še na manekenkah ne izgleda dobro. Trend kamel – naj ostane kar pri kamelah (ne vem, zakaj to čudno barvo vsakih nekaj sezon zopet želijo obuditi – ta barva res ne pristaja nikomur). Top Gun – a se hecajo no (naj prosim očeta, če mi za to sezono renta svojo 26-30 let staro jakno)?! Krzno – umetno ali pravo, za moje pojme nikdar upravičeno (kučme in škorenjcev s krznom pač ne prenesem). In kaj za vraga je s to vrnitvijo 90-ih, obdobja, ki modni industriji res ni veliko dalo? Vsi ti oversize plašči, mamarski klobuki in dolga krila? Kaj za vraga?! Edini trend, ki se ga letos ne bojim (morda celo malo veselim), je alpin šik – revival skandinavskih vzorcev na štrikanih puloverjih in jopicah. I can handle this one.

Oddajte komentar

