Mini počitnice vsak dan!

Nekaterih krajev se človek res ne naveliča. Jaz se na primer ne naveličam Bohinja in pika. V zadnjih dveh tednih sem ga obiskala že … uh, velikokrat – in čeprav pridem le za nekaj uric, se mi zdi, kot da sem na počitnicah (pa čeprav je naslednji dan spet delovni dan). Voda je naravnost čudovita, ribe ogromne, tišino sem in tja zmotijo kakšni skoki v vodo in otroški smeh, vsi odtenki zelene, modre in rjave pa so naravnost balzam za dušo. Toplo priporočam, čeprav si ne želim, da bi bilo še kaj več ljudi :) Ampak naj vam bo!

Oddajte komentar

