Moj prvi plakatek

Wiiiiiii. Tovrstno delo sicer ni ravno moje (profesionalno) področje, ampak z veseljem pa naredim kaj takega (sploh zato, ker se lahko malo zares igram v Expression Designu – pač Microsoftova različica Corela – ki sem ga zaradi tega, ker sem bila nekoč še študentka z mednarodno študentsko izkaznico, lahko dobila zastonj – res kul!). Naročnik je bil seveda moj mož, family business torej :) Za plačilo mi bo 14 dni kuhal kosilo z jedmi po mojih željah. Kul – se splača!

Oddajte komentar

