Carrie in njena banda

Ne morem si kaj in ne iti gledat novega Sex and the City. Da ne bo pomote, niti slučajno zaradi zgodbe, ker so me že nadaljevanke v zadnji sezoni rahlo dolgočasile, pa tudi ne zaradi SATC 1, ker je bil prav tako prilično brezvezen . Zaradi mode pa, seveda. In ne zaradi Carrie (da ne omenjam tega lika – Carrie je tip ženske, ki ga niti slučajno ne razumem in niti v realnem svetu ne podpiram – komplikatorka in neodločnica, najslabša možna kombinacija) oz. SJP, ampak zaradi Patricie Field in stila, ki ga je ustvarila za lik Carrie. Ta me skoraj vedno preseneti ali pa vsaj ne razočara (so kakšne izjeme, ko se mi zdi, da butne čisto mimo, ampak večinoma ji vedno uspe). In, priznam, na velikem platnu in na malem zaslonu meni pravi estetski užitek predstavlja gledanje vseh teh norih kombinacij! V zgornjem kolažu so seveda zbrane meni najljubše :) Večina jih je z InStyle.com, kjer pa so pozabili na meni nepozabno belo obleko z ogromno rožo (tega jim pa ne odpustim!).

One thought on “Carrie in njena banda

  1. densy pravi:

    meni zmaga zelena obleka z eiffel torbo in dior čevlji <3

Oddajte komentar

