Zunanjost ni vse.

Je pa veliko. Kdor tega ne prizna, roko na srce, slepi sam sebe. O tem priča mnogo primerov, še najbolj zgovoren je primer izdelkov za dom Luna – podjetje, ki izdeluje Luno, je iz ruševin rešila prav prenovljena in zelo kul nova vizualna podoba. Kako malo je treba. Ista vsebina, druga embalaža!

Prav tako pozitivno me je zadnjič presenetila tudi Fontana aka Ledene kocke. Sicer se prejšnjega dizajna embalaže sploh ne spomnim več dobro (kar priča o tem, da očitno ni bil kul), ampak nova podoba je pa prav sveža. Tako kot vsebina, ki pa ostaja enaka tisti izpred toooooolikoooo let :)

PS: Eno izmed mojih najljubših knjig sem v knjižnici prav tako izbrala le na podlagi naslovnice, ki se mi je zdela res privlačna. In za temi zanimivimi platnicami se je skrivala pravzaprav resno kultna vsebina: Buda iz predmestja Hanifa Kureishija iz zbirke XX. stoletje (ki takrat pri nas še ni bil tako zelo priznan kot danes). Pa naj še kdo reče, da naj knjige ne sodim po platnicah. Ma ja!

Advertisements

Oddajte komentar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Odjava / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Odjava / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Odjava / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Odjava / Spremeni )

Connecting to %s

%d bloggers like this: