Opažena!

Jaj, v zadnjem tednu sta me doleteli kar dve objavi!
Prva je bila na modnem blogu Syden, kjer je prijazna Densy napisala prav lušten prispevek o mojih šalih. Hvala ti, Densy!

Druga objava pa me je doletela v zadnji številki Obrazov (13. 5. 2010), in sicer v rubriki Lepotni nakupi. Tudi tam lahko vidite nekaj mojih izdelkov, hkrati pa tudi reči, ki s svojo podobo vsak dan poskrbijo, da moj estetski apetit ni več lačen. Pa čeprav te stvari gledam/uporabljam vsak dan – so tako lepe, da ni nikoli preveč!

txt Katarina Štular | foto Maja Slavec

PS: Slika je pač sken. Moj skener ni ravno top kvalitete, je pa OK :)

2 thoughts on “Opažena!

  1. densy pravi:

    kako ne boš opažena, ko pa izdeluješ tako lepe stvari :)

Oddajte komentar

