Pošiljka s Hrvaške

Jaaaaaa! Z gospodično Pinkeye nama je končno uspelo speljati posel! Njen nakit sem našla na Facebooku in me je takoj očaral! Poleg čudovitih predstavitvenih fotografij svojih izdelkov ima punca še zelo fleten smisel za humor – kar se vidi v imenih uhanov, prstanov itd. Jaz sem pri njej naročila uhane: Sheepy Hollow (za mojo drago S., ki je po nekaj mesecih končno prišla do svojega ovčkastega darila), Posh Wash in Mermaid’s Express – get it? :) Ime da še tisti extra something, ane? Hudo! Lahko rečem, da so pralni strojčki že poželi mnogo občudovanja! Prečekirajte še vi!

4 thoughts on “Pošiljka s Hrvaške

  1. Nihljaj pravi:

    Navdušena sem nad tvojim blogom :)))

  2. akvarij pravi:

    joj, Pinkeye je pa meni tako zelo zelo všeč!!!
    Se pravi, da pošilja tudi v Slovenijo? Kako si plačala?

    • pomladnica pravi:

      Ja, pošilja!
      Plačala sem z nakazilom v tujino, ampak mislim, da je še boljša (in cenejša) varianta to, da ji pošlješ po navadni pošti – če se ona strinja. Jaz bom naslednjič definitino poizkusila tako. Moja banka namreč zaračunava noro provizijo za najprej menjavo denarja, potem pa še nakazilo v tujino. Poleg tega se je vmes še nekaj zataknilo … Skratka, same komplikacije – kljub enostavnim tehnološkim načinom plačila:) Sporoči, kako je šlo, če se odločiš za nakup!

Oddajte komentar

