Pepermintkov paket


Joj, tako rada prejemam paketke! Danes me je v poštnem nabiralniku pričakal zelen paketek, ki ga je poslala Pepermintova Katja, v njem pa je bila nagradica – Svitino rožmarinovo milo! Idealno za poletne dni, preživete nekje v Sredozemlju, se mi zdi! Seveda je vse lično zapakirala in zraven dodala še vizitko, ki jo je oblikovala Nina Lena, naročila pa jih je pri Moo (o čemer sem razmišljala tudi že jaz, ker so noro lepe in precej poceni). Skratka, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Nasmeh na mojem obrazu je povedal vse! HVALA TI, GOSPODIČNA KATJA PEPERMINT!

Oddajte komentar

