Ognjena lisička

Saj sem že povedala, da me neznansko veseli, če mi je omogočeno, da stvari, ki jih pogosto uporabljam, oblikujem malo po svoje, kajne (npr. najkice)? Že ja. No, juhuhu, že nekaj časa ima Firefox opcijo, da si ga obarvate po svoje. Najprej sem seveda preizkusila vse možne preobleke, ki mi jih ponuja bogata zbirka, na koncu pa kakopak ugotovila, da nobene ni čisto takšne, kakršno bi imela jaz. Veselo na delo torej. Zdaj vsake toliko časa naredim kakšno – in se med temi še vedno ne morem čisto odločiti, katero – vsak dan kakšno drugo, pa je – še dobro, da se to da! Imate tudi vi svoje (ali ste zvesti Explorerju?!)?

Oddajte komentar

