Mavrični pohod

Se še spomnite objave o mojih novih najkicah? Tudi če ne. Skratka, super reč, tale NikeID – izbereš model, materiale, barve, na koncu pa lahko še namesto napisa NIKE na peto napišeš kaj drugega, v mojem primeru ANJA SANJA (kot so nam v vrtcu starši vsako stvar označili z našim imenom, se še spomnite?). Danes sem bila v njih ceeeeel daaaaan in so se že prijetno navadile na moja stopalca, jaz pa nanje. Yeah, to je začetek enega čudovitega sožitja!

PS: Tudi precej občudujočih pogledov smo bile deležne! Mmmmmm …

2 thoughts on “Mavrični pohod

  1. ninalena pravi:

    ooooo, super kulske so!!!!!

  2. pomladnica pravi:

    O hvala Nina! Upam, da se še ti opogumiš!!! :)

Oddajte komentar

