Ste srečni v postelji?

No, jaz sem skoraj. Če pa bi imela še takšno posteljnino, poimenovano Happiness in bed, pa bi bila sreča 100%. Mene pozimi namreč blazno moti, ker me v primeru, da knjigo v postelji berem, da ležim na hrbtu (kot ta dva), vedno zebe v roke (če pa ležim na trebuhu, me včasih začne boleti križ – mater, staramo se – ali pa mi zaspijo roke od ram do komolcev). In ne samo to, da so pomislili, da te v roke ne zebe – seveda, lahko bereš tudi z rokavicami, ampak kdo bi šel z rokavicami v posteljo, lepo vas prosim – mislili so tudi na to, da je z orokavičenimi prsti blazno težje obračati strani! Zato so torej kazalci v tem primeru topless :)

Oddajte komentar

