Končno!

Končno sem pogruntala, v kakšno embalažo želim zapakirati svoje šale, preden jih izročim srečnim naročnicam (in v prihodnje tudi naročnikom, opa!). Želela sem nekaj preprostega, nekaj, kar pusti tudi osebni pečat. Razmišljala sem sicer o naročilu plastičnih (bio) vrečk, ampak več tisoč jih najbrž ne bom nikoli porabila (toliko optimista pa vseeno ni v meni – pa še, kaj če se jih naveličam in mi postanejo grde?) … Tako so moji šali sedaj v papirnati embalaži, piko na i pa doda nalepka z mojim lepim logom. Prosim, da tisti, ki dobite tak paketek, papir nato:

a: porabite še za kaj drugega

b: ga ustrezno reciklirate.

Naj gre v časopisni papir in nam v novi obliki postreže s čim bolj razveseljivimi novicami!

Oddajte komentar

