Paasilinnove snežene kepe!


Oh, ta Paasilinna … V knjižnici sem končno prišla na vrsto (3. v čakalni vrsti) za novega Paasilinno – Župnikov zverinski služabnik. Najprej je knjigo v branje dobil mož, potem oče, sedaj sem na vrsti jaz. Po kakšnih 80 straneh lahko rečem samo: takooooo Paasilinna. Po dolgem čakanju na nov prevod in po branju vseh ostalih knjig, pri katerih se mi zdi, da že nekaj časa res nimam sreče pri izbiranju (pa tako se trudim), je tole prav zares osvežitev. Nezmotljiv slog, enostavnost in pravljičnost, finska pokrajina (ki jo imam rada samo v knjigah, v resnici pa mi najbrž ne bi bila všeč) …

Tako so tudi nove broške, ki so že dobile svoje nove lastnice (in upam, da broške že ponosno nosijo), dobile imena po Paasilinnovih romanih … Svaka ti čast, Arto!

Oddajte komentar

