Kje sploh začeti?

Baje se spodobi imeti blog. Sploh v primeru, da nekaj ustvarjaš. Tako pravijo ljudje, ki sepo mojem mnenju dobro spoznajo vsaj na eno od teh dveh reči, torej na bloge ali ustvarjanje.

Sama sem bloge začela spremljati pred nedavnim, ko sem ugotovila, da blogi niso samo neko razglabljanje o aktualnih dogodkih na družbeni/politični/umetniški/športni itd. sceni ali pa intimne izpovedi zakompleksanih najstnikov (uh, polna sem bila predsodkov). Blogi so dejansko lahko zelo lepe strani, polne še lepših fotografij, uporabnih linkov, inovativnih izdelkov! Torej sem le našla bloge, ki jih z velikim veseljem spremljam, saj ob njihovem bolj gledanju kot branju spočijem oz. celo razvajam oči, poleg tega pa vsakič znova ugotovim, kako zelo so nekateri ustvarjalni in polni prvovrstnih idej. Skratka, živel blog! Upam, da tudi moj kmalu postane takšen! :)

Oddajte komentar

